weer thuis - Reisverslag uit Heiloo, Nederland van LourdesgroepHeiloo - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit Heiloo, Nederland van LourdesgroepHeiloo - WaarBenJij.nu

weer thuis

Door: Loes van Noort

Blijf op de hoogte en volg LourdesgroepHeiloo

10 Juni 2013 | Nederland, Heiloo

We zijn alweer even thuis. De vermoeid en de verkoudheid nemen af en het zonnetje schijnt. Samen kunnen we terugkijken op een fantastische week in Lourdes. Voor mij als hotelleidster voor de eerste keer had ik het niet beter kunnen treffen.

Irma en de VNB hebben mij een goede basis gegeven waardoor het ook voor mij genieten was ondanks het vele werk.
De diensten waren goed, het eten was lekker, ik had een fijn slapie aan Hannie op de kamer.

Het zingen van Lei.

Bas met zijn prachtige verhalen als toevoeging en verdieping op het thema.

De humor van Anneke, het potje sambal van Sabina en Annet.

Lia die zorgde dat Annelies een fijne week had.

Trudy die melde dat ik TSZ heb, en haar tante Mevr. Venneker die een ei legde.

Bart en Wil met hun enthousiasme.

Lambert die wij niet konden verstaan, en hielp met de catering in de trein, en Paula die alles opschreef om thuis te kunnen blijven genieten.

En Margaret die ondanks minder lucht toch doorging.

Jan, George en Piet die zorgde dat de rolstoelen en koffers op rolletjes liepen.

Truus die ik sprak tijdens het ziekentridium vorig jaar en samen met haar zus Nanda meeging.

Ina die geruisloos alle kleine klusjes deed voor de groep en Mevr. Geerts die vanuit Swifterband met ons mee ging.

Ton Wessel die als mede tuinfluiter genoot van de hulp van Jan.

Ingrid die elke oude kerk zo mooi vond en de zussen Alie en Puck met gezelligheid en een mooi lied.

Tenslotte Liebeth die ons een toevoeging gaf aan de stadswandeling, haar schoonouders aan wie ik een mooie gele paraplu heb overgehouden, daarvoor mijn dank.

Ons dagje in de Pyreneen was een succes met zon en besneeuwde bergtoppen.

Ik zal vaak aan jullie terug denken .

Loes van Noort

  • 10 Juni 2013 - 11:19

    Irma Van Loon:

    Goed verwoord Loes, ik ben het helemaal met je eens.
    Graag wil ik iedereen er aan herinneren dat wij op 23 juni a.s om 13.30 uur de reünie hebben.( graag op tijd i.v.m. de viering om 13.30 uur).
    Houd de communicatie in de gaten, daarin zal George een klein verslag doen van onze lourdesreis, alvast hartelijk dank hiervoor, George.
    Verder wens ik iedereen alvast een fijne zomer en graag tot 23 juni.
    Als u een fijne reis met ons heeft gehad, vertel het verder. ( dit is voor ons de beste reclame ).
    Iedereen is welkom.

  • 10 Juni 2013 - 11:59

    Hannie:

    als je zo knap ben zoals jij en geen luizepad heb om je zorgen over te maken en niet met opoe op begravenis hoef, ja dan kan je over alles heeel tevreden zijn .

  • 10 Juni 2013 - 16:48

    J.J.M.E. Van Zelst:

    Loes wat is het rekeningnummer je weet wel waarom

  • 10 Juni 2013 - 23:00

    Irmavanloon:

    Het rekeningnummer van de Stichting Lourdesgroepheiloo Heiloo is:
    P 5243439

  • 10 Juni 2013 - 23:02

    Irma Van Loon:

    Ik bedoel: Stichting Lourdesgroep Heiloo

  • 10 Juni 2013 - 23:20

    Irma Van Loon:

    Wilt iedereen die digitaal foto's heeft gemaakt , deze op een cd of een stickie meenemen, zodat wij deze op de reünie via de beamer kunnen laten zien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

LourdesgroepHeiloo

Stichting Lourdesgroep Heiloo gaat ieder jaar in mei op reis met een groep pelgrims naar het Franse bedevaartsoord, Lourdes. De Stichting maakt deel uit van de organisatie VNB, ofwel de Vereniging van Nederlandse Bedevaarten. Een vaste groep vrijwilligers (de stichting) probeert er ieder jaar weer voor te zorgen dat de, meestal ook zorgbehoevende, pelgrims een onvergetelijke reis beleven.

Actief sinds 03 April 2013
Verslag gelezen: 322
Totaal aantal bezoekers 6578

Voorgaande reizen:

22 Mei 2013 - 28 Mei 2013

Bedevaart naar Lourdes 22-28 mei 2013

Landen bezocht: